ایدۀ تأسیس شرکت ارتباط گستر سپهر در راستای ارائه خدمات کسب و کار سازمانی، مشاورۀ تخصصی برای توانمندسازی سازمان‌ها و اجرای پروژه‌های نوین ارتباطات ثابت و سیار توسط کادری خلاق و توانمند مطرح شد، تا آنجاکه توان تخصصی، اجرایی و سابقۀ فعالیت این تیم در انجام پروژه‌های مشابه در سازمان‌های مطرحِ حال‌حاضر ایران در کنار بازار بکر موجود در ارائه خدمات سازمانی، به‌عنوان پشتوانۀ اصلی این شرکت، فرصت خدمت‌رسانی به سازمان‌های مختلف را در اختیار اعضای این تیم قرار داد.

تجربیات موفق در زمینۀ راه‌اندازی سرویس‌های متنوع ارتباطات ثابت و سیار، ارائه بسترهای فنی در حوزه محتوایی، خدمات بازاریابی و فروش، مشاوره مدیریت و ارائه خدمات برنامه ریزی و توسعه کسب و کار و .... از جمله گزینه‌هایی است که این شرکت را در ارائه خدمات متمایز می سازد.

شرکت ارتباط گستر سپهر، با هدف بومی‌سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی در راستای افزایش کیفیت ارتباطات در سازمان‌ها و مراکز اقتصادی و و هدایت و رهبری شرکت های نوپا (Startups) به کمک تجربیات مدیران این شرکت پا به عرصۀ کسب‌وکار نهاده است.

این شرکت با رویکرد دانش‌بنیان و با تکیه بر توانمندی‌های فنی و اجرایی کادر جوان خود، با ارائۀ خدمات فناوری‌های روز دنیا در حوزه ارتباطات ثابت و سیار، متناسب با نیاز هر کسب‌وکار؛ فعالیت در زمینه های IT، ICT و رسانه‌های دیجیتال را در دستورکار قرار داده است. در همین راستا، در زمینه‌های گوناگون ازجمله برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، خدمات آموزش مجازی و .... نیز فعالیت می‌نماید و این افتخار را دارد که با تکیه بر تیم مشاوره و برنامه‌ریزی خود بهترین و کارآمدترین خدمات را  به سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ارائه نماید.